Budgettip: Wiebelkussen voor mijn ADHD-er

Op het KDC waar mijn oudste naartoe gaat heeft hij sinds een tijdje in overleg met de fysiotherapeut een wiebelkussen voor op zijn stoel. Dit helpt hem met zijn concentratie en zijn onrust wat te reguleren.
Ik was vanmorgen in de stad en kwam bij de Kruidvat een balanskussen tegen, tussen de sportartikelen van Leontien van Moorsel. Het lijkt exact op het kussen dat L. gebruikt op het KDC, ik heb er één voor hem meegenomen voor thuis.
Hopelijk helpt het hem ook bij de maaltijden thuis om wat lichamelijke onrust weg te nemen.

Zoek de verschillen:
Het Togu kussen


Online kost het Togu Senso balkussen €31,95, ik kocht een vergelijkbaar exemplaar voor €5,99.
Ik ben benieuwd wat hij er van vindt en of ie het überhaupt accepteert, haha. Thuis is een heel andere wereld dan Pontes, dat is bij L. duidelijk gescheiden. Thuis krijg je hem bijvoorbeeld met geen mogelijkheid zover dat ie broodjes knakworst of een frikandel eet ("lust ik niet!"), bij Pontes eet ie dat met smaak op ("maar dat is school", dus anders).

En als ie het echt niet wil kan ik het altijd zelf nog gebruiken. Het zit eigenlijk wel heel erg lekker!

Reacties