Budgettip: Monsterdoos


Alsof je een kerstpakket krijgt vind ik het wanneer ik het boodschappenpakket ontvang, heerlijk!
Hij is er weer, voor €12,95 inclusief(!) verzendkosten kun je dit pakket bestellen, leuk om nieuwe producten uit te proberen. Dit zit er in:
  • Mentos Shakies (1 rol) (voor R.)
  • Pure Leaf Peach (500 ml) (voor mij)
  • Tuc Cream & Olive (voor mij)
  • Prodent White Now instant TRIPLE POWER GOLD (75 ml) (voor mij)
  • Go Tan Tirayaki (voor mij)
  • Pepsi Max (50cl) (voor W.)
  • 7UP Mojito (50cl) (voor W.)
  • Lipton Green Tea Indonesian (voor mij)
  • Friesche Vlag Latte (500 ML) (voor visite)
  • Zwart/Wit Fortuin (1 rol) (voor R.)
  • Lassie Paella rijst (voor mij) 
  • Wasa Delicate Crackers Black & Green Olive (voor mij)
  • BiFi Junior (voor R.)
  • Hero FruitPapje Granen/Banaan/Aardbei (voor neefje)
  • Hero FruitPapje Granen/Multifruit (voor neefje)
  • Pritt CREATE YOUR MAGIC CASTLE (voor L. & R.)
  • Jillz Elderflower-Mint (voor mij)
  • Knorr Spaghetti Bolognese (voor man en kids)
  • Maaza Coconutwater & Mango (1l) (voor mij)
  • Gezond.nu magazine (voor mij)
  • Bofinos Nic Nac (?)
  • Fruit to Go (voor L.)
  • Becel Olie Blend (250 ml) (voor mij)
  • en enkele verrassingen.
Dat zit wel goed dus, alle producten zullen hier in huize T. gebruikt of weggeven worden!
Bestel je hem ook, gebruik je dan mijn referentiecode 16749 ?
Als er 10 dozen verkocht worden met mijn nummer, krijg ik een gratis doos. Daar kan ik dan een ander erg blij mee maken, ik heb al iemand in gedachten :)

Reacties