Budgettip: Monsterdoos

Zo zijn ze niet te vinden en zo zie ik ineens overal heel toffe foodboxen! Gisteren die van Delicious. besteld, die is vandaag al bezorgd trouwens. Lekker snel dus en hij is echt zo mooi als op de foto lijkt, ik ga vanmiddag meteen ermee bakken.

Maar, deze doos is zo goed dat ik 2 dagen een foodboxtip plaats. Want hij is er weer! De monsterdoos, een doos vol met nieuwe producten om te proberen voor een leuk prijsje. Ik vond de vorige editie zeer geslaagd en heb 'm deze keer natuurlijk meteen weer besteld.


Dit zit er in:
  • BiFi junior 4x10g
  • Go Tan Chilisaus 270ml
  • Mijn Geheim (Magazine kan verschillen met afbeelding)
  • Palmolive Aroma Sensations Feel Glamorous MINI 50ml
  • Haust Toast ’n Chips Tomaat & Basilicum 125g
  • Pritt Create Your Royal Ship
  • Organix Goodies Squeezy 90g
  • Croky Ristorante Bolognese 80g
  • Mentos Mint 1 rol
  • iMee Beef noedels 70g
  • Inproba Ketjap Manis 250ml
  • Tjolk Chocolade 200ml
  • Reddy® Zoete Keuken 500ml
  • Lassie Wereldgranen Parelgort 275g
  • Maggi Roerbakpasta 198g
  • Pepsi Max 1 ltr
  • Aspire Health Drink 250 ml
  • Klene Luchtige Drop 200g (Smaak kan variëren)
  • Lipton Pure Leaf ijsthee Mint 500 ml
  • Wilhelmina Pepermunt Doosje 100g
  • Melitta Gourmet® koffiefilters (Proefverpakking met 3 filters)
  • En enkele verrassingen…
Voor €12,95 heb je 'm in huis, het is dus inclusief verzendkosten! Enne, als je bestelt, wil je dan mijn referentiecode: MB4003960 gebruiken? Want als 10 mensen een doos bestellen en mijn code gebruiken, krijg ik nog een gratis doos :D
Help mij helpen, ik zou het leuk vinden om een doos weg te kunnen geven aan iemand die bijvoorbeeld geen kerstpakket krijgt.
Dus referentiecode: MB4003960, je bestelt hem hier.

Reacties