Budgettip: Sweatpants met print Zara

Mijn zoons zijn allebei dol op sweatpants (of joggingbroeken, hoe je ze ook noemen wilt) en dragen deze het liefst elke dag. Spijkerbroeken, het lijkt zo leuk en stoer, maar L. doet het alleen onder protest aan en R. weigert het pertinent. Spijkerbroeken zijn voor papa vindt ie ;)

Bordeaux met print van bergtoppen
verwassen groen met print van wolven

Gelukkig heeft Zara vaak erg leuke broekjes voor niet al te veel geld, deze broeken zijn €7,95 per stuk, ook nu is er weer volop keuze voor het komende seizoen. R. gaat zo langzamerhand toch eindelijk richting maat 98, reden genoeg om een paar nieuwe sweatpants voor hem te kopen dus.

Grijs met geometrische print
Groen met witte poppetjesprint




















Ook heeft Zara stoere shirts voor slechts €3,95, dat combineert leuk met de broeken. Handig voor de herfst, te warm voor een trui maar lange mouwen zijn wel nodig. En straks in de winter onder een blouse natuurlijk.

Die is R. op het lijf geschreven!

Baalde ik vorig jaar dat de sweatpants met leuke print ophielden bij maat 98, hebben ze nu wel leuke broeken met print in maat 128 voor L.! Ze zijn wel wat duurder; €16,95, maar ik vind ze echt heel erg tof en ga deze twee zeker bestellen straks. Zwart is met doodshoofdjesprint en de gele is met pijlenprint.


Ook hier zijn weer leuke shirts voor een klein prijsje die er goed bij passen; €5,95 voor deze statement shirtjes.

Mijn jongens lopen er straks weer goed bij, in kleding die ik leuk vind staan en zij lekker vinden zitten. Win-win dus!
Het leuke aan Zara vind ik dat je het hier in de buurt niet zo snel tegenkomt, er zit ten slotte geen Zara winkel in de buurt van Coevorden, de kans dat de jongens hetzelfde dragen als een kind bij hun uit de groep op het KDC of de peuterspeelzaal is dus klein. Ik vind het leuk om een beetje af te wijken van de norm, qua kleding.
Mijn favoriete merk voor mijzelf is Object, omdat dat ook net altijd een leuke en eigen twist geeft aan de trends.

Tip: Wanneer je voor meer dan €50,- besteld, worden er geen verzendkosten gerekend!

Reacties