Budgettip: Thrillerpakket van Libelle


Ik ben dol op lezen, met name thrillers. Heerlijk om je een paar uurtjes te kunnen verliezen in een verhaal, dat is echt een fijne manier van ontspannen en me-time voor mij.

Ik ben een tijdje lid geweest van de bibliotheek, omdat ik €20,- voor een nieuw boek wel een erg grote uitgave vind, maar het lidmaatschap van de bibliotheek kost ook al bijna €50,- per jaar, voor dat bedrag kun je dus bijna 3 nieuwe boeken kopen. Ik ben er het laatste jaar ook nog maar één of twee keer geweest, het kon dus niet echt uit voor mij.

Ik heb het geluk dat ook mijn moeder en oma fervente thrillerliefhebbers zijn en ik dus regelmatig een boek kan lenen. Dat is niet alleen financieel prettig, ook lees ik boeken die ik zelf niet zo snel uitgekozen zou hebben en ontdek ik nieuwe schrijvers. We hebben allemaal wel onze favorieten, mijn oma is fan van Jo Nesbo, Tess Gerritsen is leest mijn moeder ieder boek van en ik zweer bij Karin Slaughter.

Bij Libelle is nu een leuk pakket te bestellen, met daarin zes thrillers van zes verschillende schrijvers voor een heel aantrekkelijke prijs: Voor €35,- heb je het pakket in huis.
Ik ken er drie van de zes: Tess Gerritsen, Lars Kepler en Lisa Gardner, die zijn alle drie steengoed! Ik durf de gok dus wel te nemen ;)

Ook als je ze zelf niet allemaal leest is het een leuke aanbieding, je kunt natuurlijk ook een paar boeken cadeau doen aan een ander. Want wie vindt het nou niet leuk om een boek te krijgen?

Reacties

Tanja zei…
Het is inderdaad een mooie aanbieding! Ik heb 3 boeken van dit pakket en heb er aanzienlijk meer voor betaald.....