Superbudgettip: Imps & Elfs kinderkleding bij Kruidvat

Haast je naar de Kruidvat toe als je kinderen hebt met kledingmaat 62 t/m 152, ze hebben daar namelijk broeken, T-shirts en vesten van het heel gave kledingmerk Imps & Elfs! En ook nog eens in de opruiming, dus alles voor de helft van de toch al goedkope prijs.

Ik heb voor alle kledingstukken €3,99 per stuk betaald. Mijn score: Een vest voor L, 2 T-shirts voor R., een vest voor mijn kleine vriendje Y. en een t-shirt wat een meisjesmodel bleek te zijn dus die gaat naar nichtje D.



Vriendin A. is gisteren naar de Primark geweest en heeft ook voor mijn jongens heel leuke kledingstukken meegenomen! Voor R. een toffe hoodie met sterren, een bijpassend t-shirt, een stoere jeans en 2 zachte joggingbroeken. Voor L. een gave gestreepte hoodie, een longsleeve en een fijne zachte joggingbroek. Primark heeft dus ook leuke kinderkleding, een aanrader om eens naartoe te gaan. Wat bof ik toch maar met zo'n geweldige vriendin! <3





Reacties

Tanja zei…
Ontzettend leuke kleding! Wat een lieve vriendin!
Debbie zei…
Ja, ik heb het wel heel erg getroffen met geweldige, lieve en betrokken mensen zoals jij, C. A. en M. in mijn omgeving, mam. <3