DIY: Spreuken en quotes



Ik ben echt gek op inspirerende quotes en spreuken, ik kan mijzelf ook uren vermaken op Pinterest, dat is echt een walhalla aan inspiratie!
Ik heb een heuse quotes-en-spreukenmuur in de woonkamer :)
Dat komt omdat ik overal in het huis wat had staan en hangen en gegroepeerd lijkt het netter, mooier en is de boodschap nog sterker.

Ook de kinderkamers ontkomen er niet aan, voor mijn jongste heb ik zelf een canvas geschilderd met daarop een mooie spreuk.


Nou snap ik dat niet iedereen tijd of zin heeft om zo'n canvas te beschilderen, voor diegene is het volgende wat ik tegenkwam dé oplossing! Ook leuk als cadeautje voor iemand die je dierbaar is, of wanneer je graag eens afwisselt.

Namelijk: Free printables! Mooie spreuken op een A4tje, uitprinten, inlijsten en klaar in 5 minuten, in plaats van 2 uur. Graag gedaan ;)

Silhouet hert printable

You are my sunshine printable
Free You Are My Sunshine Chalkboard Printable from livelaughrowe.com

Reacties