DIY: Van armwarmers naar winterse kandelaar

Bij de Tedi ben ik dit keer weer goed geslaagd. Ik kwam er armwarmers tegen met een leuk winters motiefje, voor 2,50 euro. Deze heb ik om een kandelaar heen gedaan: en klaar is de nieuwe winterse kandelaar!


Bij de Hema zag ik ontzettend leuke papieren en vilten slingers met sterren. Eigenlijk ook heel simpel om het zelf te maken, maar voor 1,25 euro vond ik het de moeite niet waard en heb ik ze dus gekocht.




Ook erg leuk voor de kinderkamer trouwens! Daar ga ik toch zelf maar eens mee aan de slag, ik heb nog heel wat behangrestjes liggen. Ook leuk om zo zelf een mobile te maken. Ik heb weer ideeën genoeg!


Mijn moeder heeft ook iets erg leuks voor mij gemaakt, een heel schattig kastje van steigerhout, bewerkt met whitewash en met een stuk behang erachter. Eigenlijk heel simpel, maar het resultaat is fantastisch!
 Debbie: Stylist van de mensen-met-een-klein-budget ;)

Reacties

Tanja zei…
Heel erg leuk! Vooral die armwarmers!
Debbie zei…
Dank je! :)